Muzium Kapal Selam

Tuesday, June 11, 2013

Masa di melaka hari tu sempat singgah di sini. Dah 2,3 kali jugak sebelum ni singgah tp tutup dlm pengelenggaraan...hari tu cuba nasib singgah...boleh masuk...suka budak2 dan bapak budak..mak budak follow ajer. 
Muzium ni letaknya di Pantai Klebang. Dulu masa aku muda remaja area ni tempat rilek dekat tepi pantai tp sekarang area ni dah ditambak so laut dah agak jauh sikit...kira tak boleh la nk main2 air laut cam dulu.  Sama cam dulu area ni kalau hari cuti memang ramai org dtg bersantai tp sekarang ni lagi ramai rasanya. 
Kami tak bersantai2 pun kat sini sbb ada agenda lain pulak.
Back to tajuk.  Muzium ni jalan masuk dia tak berapa ok lagi..tp dah kalau ko nak pergi jugak....redah jer la....buka pagi dlm kul 9 kot sampai petang kalau tak silap aku kul 530..

Kat ekor kapal...aku tak ambik gambar kapal ni sepenuhnya ada kat hp hubby rasanya, kalau tunggu aku dload alamatnya tak berupdate la hehe...
Area luar kaw ni pun masih dlm pengubahsuaian....mungkin setahun dua lagi ok la kot. 

Kat dlm kapal...ada la patung2 yg tunjukkan kedudukan pekerja dlm kapal. Patung2 ni silap haribulan boleh terkejut dibuatnya.


Dalam ni memang muat2 korang nak jalan jer...kalau berselisih, memang sendat...

Tu jer la lawatan sambil belajar....

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook