Home Organizing

Thursday, June 27, 2013

Lately aku rajin terjah blog2 yg berkaitan home organizing. Sebabnya aku dlm mood nak mengemaskinikan barang2 yg ada kat rumah aku tu. Rasanya dah beberapa kali jugak aku menyuarakan rasa ni tp tak lagi terlaksana sepenuhnya...progress tak sampai 5% pun rasanya....macam2 nak buat tp terkejar2....terus tinggal.

Setiap kali aku mengemas ....si kecik memunggah....tu tak campur lagi dengan yg lain2....pujuk2 kakak berdua tolong ibu mengemas sama....kalau mood ok ringan ajer budak 2 org tu membantu...tp kalau tak kena moodnya....fengsan ibu dia dibuatnye.....

Semangat utk HO ni tetap ada....insyaAllah aku akan usahakan jugak....hubby tumpu kat luar rumah....aku focus yg kat dlm rumah....ok la tu kan...



You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook