Sebenarnya Aku Isteri Dia.......

Friday, April 19, 2013

Malam ni ada siri `Sebenarnya Aku Isteri Dia....' kat TV3 kan...
Aku tak la bercadang nak jadi pengikut siri2 drama ni since aku dah khatamkan novel ni minggu lepas.
Tak sangka pulak novel ni memang ada dlm simpanan aku .....tu pun anak aku yg bagitau ...ibu ada la novel ni.....maka bergilir2 la aku ngan anak dara ni menghabiskan bacaan.
Cerita dia ok la....since aku ada tertengok episod drama ni jumaat lepas...maka nya bila aku baca novel ni secara tak langsung aku menggambarkan si Tiz tu dengan lenggok bercakapnya sebagai Syafa Aqira.....
....penulis novel ni Zura Asyfar .


Harap2 aku tak jadi pengikut setia  slot ni tiap2 minggu....haha....

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook