Macam macam gaya

Thursday, April 18, 2013

Dah lama tak udpate pasal budak kecik ni....dah menginjak ke usia setahun 7 bulan hujung bulan nanti. Dah makin lasak dan banyak akalnya.  Semua benda dia nak buat sendiri.....kalau tengok org bersiap dia sibuk cari kunci kereta dan kunci rumah....


Pertama kali bertutti fruity a few month ago...bukan main suka lagi dia sambil buat macam2 mimik muka bila menelan benda tu..

Bila tengok abang kakak depan laptop.....adik pun nak jugak.....


fesyen rambut terkini.....ni masa tengah sibuk dgn ayah dlm kereta tunggu kakak balik tuisyen pastu nak zass ambik ibu kat airport.........

Sayang kamu..........

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook