Masa kejap utk merapu...

Monday, March 04, 2013

Lamanya aku tak mengupdate....
Ada ke yg berulang2 datang melawat kat sini?...
Terima kasih la yer......

Kesibukan sangat sekarang ni.....macam2 benda aku nak kena tengok baik kat ofis ataupun rumah....rasa tak menang tangan.....kira malam bila dpt bantal tu memang syuurrrrr...tak ingat dah.....huhuhu...

Macamana sibuk pun aku...aku tetap luangkan beberapa ketika laju2 buat blogwalking.....tak kira siang atau malam sebelum tido.....nak jugak baca cerita2 korang......kadang2 sengih sorang2....kadang2 dpt idea ke arah pembaikan diri...dpt idea penjagaan anak2..hehe...walaupun anak dah 4..umor aku dah masuk 4 series tp ada jugak idea adik2 masa kini yg boleh diaplikasikan utk anak2 sekarang....

ok la....dah abis lunch hour ...kena sambung kerja balik......huaaaaa...rasa nak nangis tau dengan tekanan sekarang.....jumpa lagi..

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook