Cerita petang ini..

Wednesday, March 20, 2013

Diam tak diam minggu depan dah cuti sekolah. Kejap ajer masa berlalu..
Diam tak diam dah 5 bulan aku menjalankan tanggungjawap tanpa bantuan seorg insan bernama 'bibik'
Alhamdulillah.....tak susah sebenarnya bagi aku yg bergelar isteri, ibu kepada 4 org anak dan pekerja di syarikat gergasi ni. Yang penting kena pandai menguruskan masa walaupun kadang2 terbabas jugak.
Walaupun sekarang ni agak kurang masa atau kadang2 takde masa langsung yg aku peruntukkan utk diri sendiri tp aku gembira.

Wahh...entry apakah ini?....entry meluahkan isi hati?..ohhh..tidak..sekadar entry berkongsi rasa ajer  hehehe..

Dah lama tak mengupdate...see...memang aku kurang dah peruntukkan masa utk diri sendiri....walaupun tiap2 kali aktiviti beriya2 mengambik gambar...tp last sekali terperam ajer...bila dah lama dah malas nak cerita.....jadi la blog ni sepi tanpa cerita...asyik2 korang bukak dok crita pasal pergi mesyuarat pibg jer yer..hehe..

Apa plan cuti sekolah ni?...aku nak berehat.....nak sibuk sama bercuti dgn anak2...tak kisah la walaupun dok kat rumah yg penting...complete semua anak2 ada bersama.....

Ni la peneman setiap aku sekarang ni...kat mana ada aku adalah dia...kecuali masa aku pergi ofis....
dah semakin banyak akal..dah setahun setengah dah pun usianya...


Sessi berkompang dgn kakaknya....abis piring pinggan dikompangkannya....sekarangnya semua letak yg plastik2 ajer...



Sessi mengemas rumah pulak.....ni aktiviti sebaik ajer sampai rumah petang2 hari....rajin anak ibu ni yer...sungguh teruja bila tengok kakak bermain kejar2 ..sibuk nak join jugak.....


Pengubat penat seharian......dah pandai menyebut yah (ayah)..bu (ibu)...nak....syuk (busuk)...
Kalau pergi pasaraya memang tak cukup kaki nak mengejar nya....dok dlm troli memang idakler ...paling lama 10 minit....

Moga semua sentiasa berada di dlm peliharaan Allah swt.......amin

You Might Also Like

1 comments

  1. Aminnnn......Smoga azi n klrga juga dlm perlindungan Allah SWT.....handsome dia n dh besar hrp rajin bantu mama ye!

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook