Pembantu Baru

Wednesday, December 19, 2012


Ni la pembantu baru aku kat dapur sekarang ni...
suka sungguh keluarkan segala macam periuk, besen dan yg seangkatan dengannya pastu bawak lari ke depan pastu dia tolak pulak benda tu datang dapur sambil gelak2...
Mula2 aku larang jugak pastu aku biarkan ajer la janji tak kacau aku memasak...lepas siap semua aku kutip la balik satu2 pergi simpan....
Sekarang ni dah pandai senyum bila org nak ambik gambar dia.....
Segala pintu kabinet sekarang ni aku kena ikat kalau tidak abis segala macam benda dlm tu dia keluarkan.....

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook