Jom Main Bowling

Saturday, December 15, 2012

Dah jadi macam event tahunan pulak.
Akupun setahun sekali la pegang bola bowling ni...
Program ofis aku utk 4th qtr ni....last event utk tahun ni....sesi melepas penat. Kejadian pada 7 dec lepas.
Tahun ni nampak ramai gak yg participate compare ngan tahun lepas.
Meriah memang meriah...bukan takat meriah jeritan mereka2 yg handal...meriah jugak dengan jeritan mereka yg bola ke longkang...hehe termasuk la akak....
Bukan semuanya terror main...majoriti kami memang jarang2 sekali pegang bola tu...

Lane yg menjadi mangsa..hehehe

antara para peserta yg mengambil bahagian. Muka semua happy jer...yer la sesekali diberi kebenaran tinggalkan kerja..


hadiah utk peserta.....aku dpt yg rendah tu jer...ok la..pertandingan cara kumpulan kan.....fair semua org dpt.

TERBAEKKKK...dari tuan belog....muka kepenatan .....selepas seminggu dengan macam2 agenda penuh ngan meeting, tugasan bertambah....kerenah anak2 lagi..kerja rumah....kira hari tu memang aku blasah betul2   lontarkan segala stress minggu tu bersama2 dgn bola tu.....legaaaa....

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook