alamak...

Wednesday, December 05, 2012

Sorry yer kawan2..aku menghadapi masalah mengupload gambar dlm blog ni disbbkan quota yg sedia ada dah penuh....apa cara mudah yer?

Sementara aku nak cari cara termudah utk load gambar...blog ni senyap ler kejap kalau ada cerita pun cerita tak bergambar ...tak best kan?...huhuuhu..
Kalau ada cara mudah korang bagitau la camna nak buat (yg tak melibatkan kos..hehehe)....semlm guna dropbox...boleh upload tp hari ni hilang pulak gambar tu..so aku tarik dulu la entry tersebut...
Ishh...cabaran jugak pada aku yg blogger tak berapa cekap nih...hehe...

You Might Also Like

1 comments

  1. oh....br tau! Gmbr pun ada maximum quota ke? Ke azi kena kecikkn dulu pixel gmbr tu utk upload sbb pixel gmbr azi tu bsr sgt. Cuba masukkn kt website ni:

    http://www.picresize.com/

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook