Adam & Hawa

Wednesday, October 03, 2012

Ramai yg dok bercerita pasal edisi ni...tp aku buat tak tau...malas nak ambik tau sbb takut terjebak. Akak tak cukup masa dik nak buat semua benda....jadual hari2 padat.....
Ada yg suggest tengok online...dah cari salurannya tinggal nak follow jer....
Aku dah ingat2 lupa novel cerita ni.....huhuhu..novel??? Lamanya aku tak baca novel.....ada 2,3 bijik kat rumah aku tak usik semuka pun lagi....

Apa yg aku merepek ni...hehehe...

Ok back to this topic....kisah Adam & Hawa...tunggu aku akan start follow cerita ni dlm sedikit masa nanti. Biarpun lambat dpd yg lain....aku cuba buat marathon nanti....

Sapa2 yg dah tengok boleh la tinggal komen serba sikit...aku rasa tentu ramai yg tengok kan?.....

You Might Also Like

2 comments

  1. baik akak nengok...rugi tak nengok tau...

    tak pun baca novel je kak...ihikss

    ReplyDelete
  2. baru tengok episod 1..ok la...ada tarikan utk ke episod2 seterusnye hehehe

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook