Tanam-tanaman..

Thursday, September 27, 2012

Suatu ketika dahulu hubby suka tanam pokok buah2an. Sekarang macam dah kureng sikit...tp hasil kerajinan dahulu sekarang ni kami tunggu hasilnya.

Ni pokok mata kucing ....tanam kat tepi pagar rumah.....ada 2 batang tp yg ni tengah galak berbuah.

Cer tengok banyakkan bunga2 buah yg keluar...

buah2 di bahagian atas.....

Ni la buahnya....banyak jugak ada kat pokok ni...tunggu dia membesar lagi...tak sabar nak tolong petik hehhee.....tanam malas....memang favourite ni........

Ni sapa kenal?....Ni buah nangka...isi dia tebal tau. Pokok ni pun tanam kat tepi pagar rumah...dah banyak kali berbuah sampai tak larat2 nak makan.....selalunya memang bahagi2 kat jiran2 setaman...sbb tu la dia berbuah tak berhenti...alhamdulillah....



TAPI
yg kat bawah ni
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;

 tara.......yg ni takde pokoknya kat rumah...dah tanam jugak tp bukan depan rumah...lambat lagi tu nak tunggu hasilnya......
Sedap ni.......tunggu musim pulak la...



You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook