Sudut Tanaman

Tuesday, September 25, 2012

Hujan lebat hari ni sejak tengahmalam tadi lagi...syurrrr...sejuk.  Sayang lagi nak tinggalkan bantal hahhaha.....
Sepanjang jalan ke ofis hujan turun....jalan pun slow ajer.....budget cun2 sampai opis sebelum 8.30am...melilau pulak cari parking...sib baik ade depan ofis tak perlu aku berjalan jauh dln hujan2 nih...dah la makcik ni bawak 2,3 bijik beg sekali jalan....malas nak berpayung redah ajer...
Kebiasaan hari hujan...ramai yg lambat sampai....kalau ofis di sebelah pulau ..korang keluar jam 7 pagi...silap2 jam 9 pg baru sampai ofis...sib baik la aku dah dipindahkan ke tanah besar ni....lama mana?....tak tau la.....

Godek2 pc jumpa gambar ni......



Botany Herbal Curve nama diberi. Sudut tanaman di tingkat 1 ofis kami....tempat aku jugak...yg dibuat sempena menyahut cabaran Bumi Hijau tidak berapa lama dahulu.  Banyak jugak jenis tanaman herba ada kat sini.  Belum tiba masanya aku nak snap satu2 pokok yg ada....hehe satgi ada yg makcik2 kat sini gelakkan aku.....tak ramai yg tahu aku blogger kat sini.....

Bila masa sesuai aku share pokok2 yg ada......dah...aku nak buat kerja....

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook