Nasi Lemak 2 Ringgit

Thursday, September 27, 2012

Siapa suka makan nasi lemak?
Hujan2 kalau perut tengah lapar memang sedapkan hehe..
Hari ni alhamdulillah nampak terang...boleh la baju bajan yg banyak tu kering....

Aku nak cerita pasal nasi lemak ni...korang percaya tak RM2 je tau.
Nasi 1 pinggan, telur mata sebijik, sotong sederhana sekor, ada sikit ikan bilis, kacang goreng, timun, sambal....haaaa RM2 jer.....3 kali hubby tanya kat makcik yg jual tu...betul ke kira?...makcik tu kata betul RM2 jer....fullamak mana nak jumpa lagi sekarang nih...tp korang boleh jumpa kat foodcourt Jalan Kelang Lama Kulim.....satu Kulim round pun...tak jumpa kecuali kat sini.....

Aku tak sempat snap gambar tempat jualan makcik ni....mana nak sempatnya dengan amira dok sibuk tanya macam2 dengan dzakwan tak dok diam....aku keluar berempat ajer ..2 anak ngan hubby..yg lain tak ikut...tupun gara2 lepas hujan belah petang perut lapar.....hehhe...kejadian petang ahad lepas...tapi yg makan hubby ajer...aku baru lepas bedal roti ngan milo petang tu....baru hubby ajak keluar...tak patut betul ......temankan ajer la.....


Ni la sepinggan nasik lemak Rm2 tu....sapa2 yg ada kat kulim boleh la pi carik makcik ni.....

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook