Mood mari la datang.....

Monday, September 03, 2012

Amboiii...dah lama sungguh tak berkemas rumah ni....ni tengah dok sapu2....kutip2 sampah mana yg patut...lap2 sikit......dekat sebulan jugak tak berupdate belog ni. Tuan tanah busy manjang....ni pun tak abes buzy lagi tp curi2 jugak masa lunch mengupdate...nak carik mood balik daaaa....

Rata2 berbw semua dok crita pasal raya tak abis lagi. Aku?...hehe....sambutan raya macam biasa....nak cerita tapi gambar non ada semua dok kat hubby....akak memang tak sempat nak snap2 gambar sbb en dzakwan asyik dok berkepit je tepi mak dia.....mak dia bebas bergerak bila dia tidor...atau bila mak dia buat2 ada benda nak buat so abang kakak dan bibik kena la menghiburkan hati si kecik barang seketika.

Nanti la aku dload gambar dpd hubby baru ku cerita serba ringkas sambutan raya yg amat sederhana oleh kami sekeluarga.


Ini la budak yg sentiasa mencuri masaku....memang tak sampai hati nak biarkan dia dok sorang2 ......menginjak usia setahun penghujung september nanti....kejap jer kan?...
Penat seharian ibu mengejar masa hilang bila terpandang wajah cilik ni.....dan keletah abang kakak yg bertiga.....alhamdulillah moga ibu ayah diberi kesempatan utk membesarkan korang semua menjadi umat yg berguna dunia akhirat.........


You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook