Serius Aku Takut....

Wednesday, June 13, 2012

Serius...aku takut bila tengok kemalangan.
Pagi tadi simpang jalan luar dpd taman tempat aku tinggal....sebuah lori balak penuh muatan berhenti selepas traffic light...ada polis....mula2 aku ingat lori rosak sbb tadak la org berkerumun...tp kalau rosak apsal ada polis. Elok aku U-turn kat situ rupa2nya accident...sebijik motor sudah dok tidor bawah tayar depan lori tu...huuhuhu....tetiba rasa sedih rasa nak menangis.....hiba kau....aku memang tak boleh tengok benda2 camtu....dpt la masa aku tengah memandu......dah la aku lambat keluar hari ni....terus jadi pemandu yg berlebih hemahnya.......kalau tengok keadaan memang libatkan kematian....tp takde pulak kesan2 darah....dpd jiran berdekatan yg jugak seofis dgn aku khabarnya penunggang moto tu selamat terpelanting tepi jalan...pengsan....tunggu anak2 balik sekolah pulak bercerita...sbb kejadian tu betul2 sebelum pagar sekolah depa....dan khabarnya penunggung moto tu bekerja kat sek tu...bukan cikgu yer.....apapun berhati2 ketika di jalanraya...peringatan utk diri sendiri jugak.....

You Might Also Like

2 comments

  1. chik na pun takut tgk kemalangan jalan raya... pernah tertengok 2,3 kali yg mayatnya masih berada di tempat kejadian... mlmnya mimpi ntah apa-apa.. minta dijauhkan teman dan rakan rakan dari kemalangan jalanraya

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook