Projek 1

Wednesday, April 11, 2012

Untuk pertama kalinya, hasil beading pertama yg aku nak publishkan tahun ni...hahha...dah masuk April baru nak publish. Yang ni memang baru siap ahad lepas......dekat 3 bulan lebih jugak aku peram baju ni....buat sikit2.....hehhe.....memang tu la tahap kelajuan aku sekarang.......
Untuk memudahkan kerja2 merujuk hasil beading utk tahun ni aku akan tagging atas nama projek 1....projek 2....dan seterusnya ...tengok la berapa  projek utk tahun ni..hehehe...

yang ni hanya upgrading ajer....aku tunjuk sikit je la...hehe...
gambar ni aku tak boh watermark...jangan la dicurik pulak yer...
Ada lagi yg akan menyusul......nanti aku tampal projek2 seterusnya... :)

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook