Murah rezeki

Tuesday, April 10, 2012

Alhamdulillah....hasil dpd usaha menyusukan dzakwan 6 bulan penuh, dpt jugak hadiahkan diri sendiri dgn sebijik deep frezeer kecil utk menyimpan stok EBM dzakwan. 

Stok bulan mac, februari dan sebahagian bulan januari.  Alhamdulillah dah nak dekat penuh dah feezer ni.  Suka tengok.  Harus diingat gambar ni bukan utk menayang dan sewaktu dengannya...hanya sekadar pemangkin semangat utk teruskan usaha melengkapkan edisi penyusuan dzakwan.....aku guna plastic strorage ajer..jimat space....kalau guna bottle dah tentu tak muat dah ni........dah masuk sini....tutup dan terus kunci.
Satu ajer yg merisaukan aku ialah sekiranya bekalan elektrik terputus.  Setakat ni dah beberapa kali jugak jadi, paling lama 3 jam...alhamdulillah tak terjejas ebm ni semua...ada sapa2 yg boleh share kalau elektrik takde berapa lama ebm ni boleh bertahan yer?
So kalau nak bercuti lama2 memang susah hati...tp bila pikir balik rezeki semua daripada Allah...berdoalah moga dipermudahkan......insyaAllah...:)

You Might Also Like

1 comments

  1. Tahniah...Zi...ko memang superb. aku pun tak pernah boleh sampai ke tahap ni...

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook