She's 7 today!

Tuesday, February 28, 2012

Hari ni birthday Amira yg ke 7 tahun. Dah besar dah kalau dulu panggil adik mira sekarang dah bahasakan diri dia kak chik. 
Amira ketika lahir agak besar jugak 3.7kg..antara keempat2 anakku dia lah yg paling besar ketika lahir. Tapi bila menginjak usia dah jadi slim melim pulak dia..hehe..tak pe nak janji ko sihat.  Melahirkan dia tak susah, aku rasa sakit lepas maghrib...sempat rileks2 pi makan malam....warded dlm kul 11.30mlm....12 lebih dah keluar dah. Dpd pengalaman...anak2 perempuan aku mudah aje kelahirannya...sakit memang tak lama.
Amira tak susah nak jaga ketika kecil....bila besar memang agak manja & suka merajuk. Mungkin jarak yg agak lama dengan dzakwan so manja terlebih sikit..
Dari segi pembelajaran - alhamdulillah...mudah terima dan mudah belajar. 


Buat Amira,
Ibu, ayah, abang, kakak dan adik ucapkan Selamat Hari Lahir yg ke 7. Moga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan usia. Jadi anak yg solehah, dengar kata ibubapa dan rajin.
Kami sayang kamu!!!!

You Might Also Like

2 comments

  1. Happy Bday, Amira. Smoga diberkati Allah SWT dunia akhirat....n jd anak yg baik pd ibubapa ye!

    ReplyDelete
  2. amin..thanks kak ani.

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook