Jom layan

Friday, February 17, 2012

Jom layan little dzakwan belajar mengira...


Dzakwan dah pandai main2 ngan jari.  Kalau hulur tangan kat dia mesti dia akan pegang jari2 kita macam nak mengira...1....2....3.....hehe


Pastu suka senyum2 bila tau kita dok pandang kat dia.....:)
Bila dukung dia...dan mulut ibu dok pot pet pot pet marahkan abang atau kakak....little dzakwan akan pandang muka ibu lama2.....dah 3,4 kali jugak aku terperasan dia buat begitu...agaknya apa la yg difikirkan masa tu yer.....

Ibu rindu kamu......

juga kamu bertiga....
Esok dah cuti......kita lepak2 kat rumah yer anak2.......




You Might Also Like

3 comments

  1. Mesti baby Dzakwan heran apa la yg ibu dia pot pet pot pet tu kan...boleh bayang muka kiut tu pandang ibu dia lama2 :-)

    ReplyDelete
  2. eynda - ye la. bila terperasan tengok dia dok pandang kita...terus tak jadi nak marah...hehe tu la anak2...penyejuk hati....

    ReplyDelete
  3. Walau penat bila balik rumah tengok permata hati ni.. lupa kejap penat tu..

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook