Hari pertama bekerja 2012

Thursday, January 05, 2012

Hari ni hari pertama memulakan kerja di tahun 2012.  Lawak pagi2 kereta tak boleh start....alamak..apa sudah jadi???? rasanya semalam keluar masuk ok jer....cepat2 gi bagitau hubby dan ambik siap2 kunci kereta dia....en hubby heran pi balik kereta itu...tup..tup ...boleh start...tercengang2 la chek sekejap...tanya apsal...rupa2nya gearnya terletak kat R.....huh sapa punye kerja?....en hubby la sapa lagi ...jadinya boss jgn tarik muka yer.....hehhee...kalau ibu yg bawa dah tentu gear terletak elok kat P.
Pagi ni kelam kabut sikit sbb nak kena siapkan sarapan lagi....siapkan adik dzakwan lagi...siapkan diri sendiri..alhamdulillah hari ke 2 anak2 bersekolah ibunya masih sempat lagi menyediakan sarapan dan bekal utk di bawa...masih berkesempatan menyediakan juadah tengahari anak2....adik dzakwan pun dah siap2 mandi dan boleh tido lena..susu dah siap pam dan dah susun bekalan utk sehari. Aku memang ada maid kat rumah tp bab2 makan minum utk keluarga memang aku uruskan sendiri.....puashati....
ok cukup cerita pagi ni.....waktu kerja sudah masuk......jom buat kerjja!!!

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook