Damai.....

Thursday, January 19, 2012


Aku suka tengok pemandangan ni......
Kami ke sini sabtu lepas....perjalanan tak dirancang....sempat menghabiskan masa 2 jam di sana...
Sangat cantik......luas mata memandang
Tapi aku tak sempat lagi nak load gambar2 lain dpd hubby punye beryhitam
nanti aku cerita lanjut bila semua gambar dah ada dlm simpanan....

Cuba korang teka kat mana nih?.....tp takder hadiah ler sajer suker suker.....

You Might Also Like

4 comments

  1. Ni mesti kat puncak bukit/gunung ni......kt bawah tu mcm sawah yg luas terbentang. Cantiknya......! X nak teka tp nanti update ye..... :)

    ReplyDelete
  2. haha...kak yan pandai!..ye la kak yan kat gunung jerai...best sangat bagi yg dok rehat2..lari dpd tempat bising2...

    ReplyDelete
  3. kak ani....memang cantik pemandangan kat situ. kan dok kat negeri Jelapang padi...luas terbentang.....la ni tengah menguning masak .....cantik sangat!!

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook