3 bulan

Tuesday, January 10, 2012

La dzakwan dah masuk 3 bulan setengah. Ingat nak update masa cukup 3 bulan tp asyik tertangguh ja..hehe. Apa progress terkini....dah pandai sengeh banyak, suka lonjak2 bila nak suruh org angkat dia, dah pandai merajuk terutama bila org tak layan dia....tak suka naik kereta kalau kereta tak bergerak....suka menangis bila mula2 bangun tidor.....huhuhu yg ni tak tahan sebab kadang2 bukan nya ada apa2 pun tp suka sungguh si kecik ni menangis bila terjaga dpd tidor....sabar je la....selalunya kalau dia bangun menangis gitu aku angkat dan terus gi basuh muka dier terus senyap pastu sengih2...memang tau.....


Ni la dia si kecik tu....hehe..rambut tumbuh cepat tang tengah ja...kiri kanan tak naik lagi....abang irfan suka buat rambut adik dia pacak2....jumaat ari tu gi cucuk 3 bulan..berat dah naik jadi 6.4kg..tiap2 bulan naik sekilo ok la tu.....bila cucuk bunyik sikit jer lepas tu dok renung muka doktor tu....hehe....dan masih lagi minum susu ibu......sekarang dah tinggalkan 4oz sebanyak 3 botol masa aku ke ofis.....alhamdulillah habis walaupun tak minum direct dpd botol, bibik suap guna sudu...dzakwan masih belum mesra alam dengan puting tiruan....tak pe la janji mahu minum  susu.......pelan2 kita guna botol terus yer dzakwan yer...ok nak start buat kerja......

You Might Also Like

1 comments

  1. basuh muka diam tanda nanti dia suka mandi @main air....untung dzakwan dpt minum susu ibu.... :)))

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook