Macam2 hal ...

Tuesday, November 29, 2011

Hari ni aku dah masuk kerja semula....berabuk meja opis neh...huhu...sambil load email yg berlambak2 nih mai ku layan blog sekejap.
Macam2 jadi bila dah lama tak gi kerja...
1) anak2 demam, batuk - afiah dan dzakwan (demam lepas kena cucuk)
2) semalam kereta kecilku buat hal...enjin mati tengah jalan...selalu aku gi kedai takde apa2 pun....tersadai kat rumah nak kena antar pomen dulu...huhu so hari ni kena la bawa keta yg susah nak parking neh...
3) bila keta hubby aku bawak, hubby kena gi ngan moto....baru dpt sms dpd hubby moto pulak buat hal..sian kat hubby..
Tapi alhamdulillah dzakwan tidak buat perangai di hari pertama ibu masuk kerja. Malam tadi dia tido lena, pagi tadi bangun tak menangis, ibu siap2kan dzakwan bersihkan badan pagi2, bagi susu, sediakan susu yg nak ditinggalkan...harap2 dzakwan tak menangis bila nak menyusu nanti.
Ok la cukup masa nak mengadap kerja pulak.......what next today???

You Might Also Like

2 comments

  1. slmt bekerja!! hehee... comel dzakwan!

    ReplyDelete
  2. Aik..ada pengikut yer...macih..

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook