Workstation Mirabeads...

Tuesday, August 16, 2011

Ni la rupanya w/station mirabeads......



Dah tak larat nak menyusun bungkusan manik2 tu buat masa ni.....sibuk dengan memanik ja...asal ada masa walaupun 10min, chik la akan dok kat tepi meja ni mengadap manik2.  Tu tengah dok pulun 2 helai baju berselang seli...sapa la punyer baju tu......tak tunjuk lagi bungkusan yg dok berlonggok kat tepi meja tu...haha...dah rasa 24jam tu tak cukup pulak.....ish..ish..ish....
Alhamdulillah rezeki utk ramadhan kali ni....walaupun dlm keadaan macam ni, masih lagi ada yg nakkan sentuhan tangan chik la ni.....insyaAllah chik la cuba buat yg terbaik....penat memang penat tp bila tengok baju tu bling bling....suker sangat...rasa hilang segala penat.....
Esok Penang cuti sempena Nuzul Quran......so seharian chik la akan mengadap baju bajan tersebut...hehehe...takla seharian...kena jugak la masak utk santapan berbuka, kalau rajin buat kuih2 simple so tak payah la pi beli kat pasar ramadhan.......memang tak larat nak menapak kat pasar ramadhan tu.....

You Might Also Like

1 comments

  1. selamat berpuasa... bulan ini mmg bulan rezeki...

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook