Salam Ramadhan

Monday, August 01, 2011

Selamat berpuasa utk semua. Moga Ramadhan kali ni dpt kita lalui dengan penuh ketakwaan dan keinsafan.  Moga kita diberi kekuatan sepanjang Ramadhan ini. Bagi chik la....insyaAllah moga ada kekuatan utk berpuasa sebulan Ramadhan tahun ini.
Pagi ni kepala dok pening2..hehe...sekarang ni tidor memang kurang lena....pusing kiri, pusing kanan tak kena....baru nak lena tup2 dengar bunyi jam dan kul 4.15am...bagun awal sbb en hubby nak makan sup ayam kampung, so kena la bangun awal nak masak...pagi ni sahur dgn sup ayam kampung, ayam goreng, sayur kangkung belacan...kejut anak2...alhamdulillah hari pertama semua ok bangun dengan jayanya...tunggu la bila dah seminggu dua puasa macam2 gaya nanti nak kejut depa..hehhee.
Hari ni Kedah cuti, chik la pun ambik kesempatan cuti jugak hehe....

Minggu ni masuk wk32......tak lama lagi.......

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook