Dah tak tahu

Thursday, August 18, 2011

Bila dah melebihi setengah bulan berpuasa memang selalu kebuntuan idea utk menu berbuka dan bersahur.  Bukan mudah nak naikkan selera anak2 terutamanya sebagai galakkan mereka utk terus berpuasa.... alhamdulillah setakat ni abg dan kakak berpuasa penuh, adik mira dah bolos sehari awal2 hari tu ...la dah ok cuma sahurnya penat sikit nak bagi makan. Tiap2 hari waktu sahur chik la kena makan dulu baru suapkan adik mira makan....3,4 suapan yg pertama dengan matanya terpejam mulut mengunyah....lepas tu baru segar balik...hehe..macam2 gelagat anak2....
Petang ni tak tahu lagi menu yg bakal disediakan ....hmmm.....

Merapu pulak chik la tengah2hari ni yer.....sekadar melepaskan rasa mengantuk nih.,.....ok nanti sembang lagi.... :)

You Might Also Like

2 comments

  1. selagi ada anak kecik selagi tu macam2 karenah waktu imsak.

    ReplyDelete
  2. ye la kak yan...mcm2 kerenah...tu tak campur dgn nak memikir menu utk mereka supaya rajin nak pose..hehetp tu la satu keseronokan utk kiter sebenarnya.....

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook