Ikan lagiiiii...

Thursday, June 30, 2011

Baru teringat nak update yg ni.......hasil tangkapan en hubby semasa pi memancing last 2 weeks.  Meriah makan tenggiri minggu lepas....abis pusing macam2 resepi....bila sesekali pi dpt tangkap byk maka keterujaan nak pi memancing lagi pun datang.....suka hati awak la en hubby.....semoga selamat perjalanan pergi dan balik walau bila sekalipun pergi......irfan pun teringin nak pergi...sabar la nak ooiii...nanti dah besar boleh la follow ayah......pastu kami yg pompuan2 ni boleh la buat aktiviti kami pulak.....he



Ni yg hubby bawak balik ke rumah.....dpt jugak sedekah kat jiran2 sama....kalau nak harap kami sekeluarga perabih 2 ekor tenggiri tu.....mau muntah balik rasanyer...hehe

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook