Durian Junjung sudah mariiiii....

Friday, June 24, 2011

Kalau kat Kulim ni durian Junjong memang terkenal la.....sekarang ni tengah berlambak2 ...harga pun dah makin murah....Junjong ni salah satu area kat Kulim ni bersempadan dengan Bukit Mertajam .....kalau lalu kat area ni memang dok langut tengok buah durian kat pokok....best sangat!!!
Chik la bukan la peminat tegar tp disebabkan en hubby ni suka sangat dengan buah durian ni maka chik la dan anak2 layan jer la.....Adik mira pun sama cam ayah dia suka makan durian tp memilih pulak....suka isi yg kuning2 jer.....kalau isi tak kuning tak mau....sabau jer la.....
Jom layan gambar...

hmm...bestnya kata adik mira....


cuba tengok isinya.....

sedap......adik mirapun boleh habiskan sebiji nih....satu rumah bau durian

pastu buat serawa/pengat durian pulak......cecah ngan roti....yg ni favorite chik la...

You Might Also Like

3 comments

  1. kalau kami di kamoung Johor, panggil durian jantung.. besarrr..

    ReplyDelete
  2. byk sgt nama durian ni kak yan....sampai tak boleh ingat jer..yg penting sedappp...

    ReplyDelete
  3. wahhh...betul2 nampak mengancam isinya itewww

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook