AhLi BaRu

Friday, April 29, 2011

Ni la ahli baru kat rumah kami. Dah hampir 2 minggu dok bersama......

anak arnab comel....ada 3 ekor kami beli.....hehe ni kes chik la ngan hubby la punyer kerja...masa antar anak2 tuition kami dok belek la anak2 arnab ni.....geram pulak tengok ...last2 terembat 3 ekor sekali...haha



Sekor lagi color light coklat tak sempat nak ambik gambar asyik nak berlari sana sini sinun jer kerjanya...
Sekarang hari2 balik kerja dok belek depa bertiga ni dulu.....dah pandai melompat2 tak tak boleh makan carot lagi sbb masih kecil lagi...kena makan makanan khas utk anak2 arnab....tak tahu la berapa lama pulak boleh tahan jaga sang2 arnab ni...

You Might Also Like

1 comments

  1. Dulu kitarang pun ada 2 ekoq. Comel. tp i pengeli..

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook