Novel

Monday, February 28, 2011

Suka baca novel?....dulu memang chik la berantu kalau baca novel. Bila dah mula tak mau berenti snaggup tak makan, tak mandi janji boleh terus habiskan. Tapi since dah berkeluarga ni kurang sikit tp bila dpt peluang tu haru jugak. Bila anak2 dah makin membesar ni, kita sebagai ibubapa kenala tanamkan minat membaca pada anak2 ni so boleh la chik la mulakan balik aktiviti membaca ni. Dah lama mula dah sebenarnya since anak2 dah pandai baca lagi....sekarang ni semakin aktif.  Dah jadikan satu rutin bulanan lawat kedai buku...shopping. 
Chik la suka baca novel. Antara novelis yg chik la minat ialah Norhayati Berahim . Selain dpd kami berasal dpd negeri yg sama (hehe...penulis negeri lain pun chik la minat jugak), gaya penulisan beliau yg sesuai dengan persekitaran kehidupan masyarakat Melayu dan selalunya byk pengajaran yg kita dpt dpd novel2 nya. Chik la ada hampir 60% koleksi buku2 tulisan beliau. Memang dpd dulu lagi chik la ikuti novel2 beliau. Kalau dulu beliau mengeluarkan novel menggunakan syarikat penerbitan lain tp sekarang dengan syarikat penerbitan sendiri dan ada jugak novelis2 baru yg bernaung di bawah syarikat beliau.
Ni novel terkini beliau. Chik la beli semalam....kalau beli terus dpd syarikat beliau, buku yg diterima akan ada tandatangan penulis...kalau beli kat kedai buku takder la..hehe. Kalau nak baca sinopsis nya ada kat sini

Jom baca buku!!!

You Might Also Like

3 comments

  1. saya pun peminat setia ..
    wahh ada buku baru kena pi beli ni ;)

    ReplyDelete
  2. Nieza : ye baru kuar....best citer dia...tak sabar nak abiskan....

    ReplyDelete
  3. lama dah tak bernovel ni..

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook