Pulau Sayak

Wednesday, January 26, 2011

Sambungan entry Pasar Bisik....lepas beli beli hasil laut tu dah tentu la perut pun mula berbunyi2 minta diisi. Sebelum tu ronda pekan Kuala Muda dulu nak carik tong ikan sbb bekas yg chik la bawak tak muat pulak. Lepas dpt tong (macam besar je yer...hehehe...tong polistrine kecik jer....hehe) kena la pulak carik ais nak letak atas ikan2 dan udang2 tu...sbb kami belum nak balik lagi.
Settle semua..jom carik makan. Kalau dah sampai sini tempat makan kami dah tentu la mee udang Pulau Sayak. Tercapai jugak hajat nak pi makan mee udang..hehehe.....hubby cam tau2 je ye....ke dok baca blog nih????
Masa ni dalam kul 2pm...tak ramai org...so kami order nasi goreng udang, mee udang, dan mee goreng udang....semuanya ada udang....tak per bukannya selalu. Sementara menunggu makanan sampai anak2 buat operasi tangkap anak ketam kat tepi pantai........
Pemandangan dpd kedai makan.....

Anak ketam afiah tangkap...

Yang lain2 tak sempat ambik gambar..yg ni mee goreng udang......jom makan

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook