LTDL di Butterworth

Monday, January 24, 2011

Isnin 24.1.2011 - chik la bergerak awal ke pejabat ..kenapa?...nak kena elakkan penutupan jalan sempena finishing Le Tour De Langkawi daripada Kangar ke Butterworth....seawal 7.40am dah terpacak kat opis...break rekod..hehe
Jalan besar hadapan ofis chik la adalah lalauan terakhir peserta2 LTDL sebelum ke garisan penamat. Hari ni memang kat mana2 dlm pejabat ni dok crita pasal LTDL....jadual ketibaan lebih kurang jam 2.04 pm..maknanya sempat la nak pi carik makan dulu.
Hari tak la panas sangat....tp chik la tak berkesempatan ke pentas finishing yg dibuat di padang berhadapan Dewan Dato Hj Ahmad Badawi Butterworth. Pelbagai aktiviti disediakan. Chik la cuma menonton dari pejabat yg tidak jauh dpd situ. Tak banyak aksi menarik yg dpt dirakamkan sbb terlupa bawak kamera...hehe tu la dok kalut nak pi ofis cepat....so copy la gambar dpd website rasmi ltdl...pada sapa2 yg nak tengok gambar yg lagi banyak di setiap stage dan jugak laporan harian, senarai pemenang....boleh la masuk melawat kat web rasmi ltdl


You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook