Gulai ikan tenggiri

Thursday, October 07, 2010

Rajin pulak nak update pasal makan2 nih...semalam kan chik la kata nak buat speghetti karbonara....sebelum balik opis dpt sms dpd hubby kata nak suruh masak gulai ikan tenggiri pulak. Hubby pi memancing semalam dan tentu hasilnya ikan tenggiri fresh dpd laut...huhuhuu bestnyerrrrrr !!!!!
Oleh kerana bhn2 utk speghetti dah siap so tiba ajer kat rumah chik la cepat2 siapkan speghetti dulu untuk santapan anak2 sebelum mereka ke kelas qiraati. Sementara nak tunggu hubby sampai layan dulu tengok Cinta Kirana kat astro....
Hubby sampai dekat nak maghrib dengan membawa seekor suku ikan tenggiri fresh.....hmmmm....bestnyer..Lepas solat antar anak2 sementara hubby siap potong2 ikan (memang kerja hubby la bila bawak balik hasil tangkapan ...chik la tolong masak jer..hehehhe)
Hasilnya ikan tenggiri gulai...siap ada telur lagi....
ni gulai yg chik la buat masih berasap2 ...speghetti tak sempat snap ....hmm sedapnyer
(hehehe..siapa lagi nak puji kalau tak tukang masaknyer !!!)


You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook