Sekejap je dah masuk hari yg ke 9 umat Islam berpuasa. Tup tap tup tap...dah dekat raya. Macam raya2 tahun lepas jugak...bulan puasa adalah bulan yg agak sibuk buat chik la. Selain dpd aktiviti harian, bertambah satu lagi aktiviti menjahit manik.  Nanti bila berkesempatan chik la share dgn kawan2 hasil kerja chik la ye.  Masa nak mengupdate blog pun terhad tp chik la memang hari2 jengah blog kawan2...rehat tengahari masa yg seswai..hhehe...

Chik la nak share ni dengan kawan2 semua......

Maksud hadis “Setiap amal yang dilakukan anak Adam adalah untuknya, dan satu kebaikan dibalas sepuluh kali ganda malah sampai tujuh ratus kali ganda. Allah berkata, “Kecuali puasa, itu untukku dan aku yang membalasnya. Dia meninggalkan syahwat, makan dan minumnya keranaku. Orang yang berpuasa mendapat dua kesenangan, iaitu nikmat ketika berbuka puasa dan nikmat ketika berjumpa dengan Tuhannya, Sesungguhnya , bau mulut orang berpuasa itu lebih harum daripada aroma kasturi.”


(Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim)

4 Comments

  1. betul tu......masa buka puasa nikmatnya x sama dgn makan hari2 biasa kan.....slmt berbuka n menjahit azi...:)

    ReplyDelete
  2. tima kasih kak ani....same goes to you....selamat berbuka

    ReplyDelete
  3. Terima kasih untuk ini post.Admiring indah waktu dan usaha yang Anda lakukan ke dalam blog Anda dan informasi rinci yang Anda tawarkan.

    ReplyDelete
  4. Total Control sepotong Marketing Review-Besar detail yang Anda telah diterima? Di artikel situs. Berharap aku bisa mendapatkan lebih banyak hal di situs web Anda sendiri. Aku akan tiba lagi..

    ReplyDelete