Jawap Tag Chik Na..

Monday, May 03, 2010

Orang lain dah lama jawap tag ni..chik la baru terhegeh2 nak buat. Minta maaf la chik na yer..hari ni chik la jawap yer. Terima kasih la bagi tag kat chik la ni, jangan serik sudah. Lambat2 pun chik la akan cuba luangkan masa menjawapnya.

1. siapakah anda dirumah?
Kat rumah dah tentu la seorang isteri, kawan dan ibu kepada 3 orang anak.
2. siapakah diri anda disamping rakan?
Sama dengan chik na....dah tentu le rakan jugak...
3. 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai?
1. Dapat pergi ke Tanah Suci.
2. Re deco rumah....nak buat lanskap serba sedikit.
3. Pergi bercuti2 dengan suami dan anak2 (tempat rahsia..hehhehe)
4. Nak pastikan ada simpanan yg kukuh sebelum 45 yrs.....
5. Nak jadi surirumah sepenuh masa ...hahhaha....amacam bang boleh???

4. siapakah nama pasangan anda?
En Zul

5. ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda?
1. pandai masak....

2. responsible

3. rajin layan anak-anak

4. tak kedekut..

5. boleh jadi kawan yg baik

6. bila tarikh couple?
Exact date tak ingat..somewhere 1997

7. kenangan pahit anda bersama rakan anda?
Rasanya takde kut

8. lagu tema cinta anda?
Takde.
9. apa perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda?
Terima seadanya....

10. Tag 10 rakan lain:
Tak payah la kot..ramai dah buat tag nih...

Ok chik na ....done!!!

You Might Also Like

1 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook