~PaNaS~

Thursday, February 18, 2010

Semalam kat area tempat tinggal chik la hujan turun dengan lebatnya walaupun sekejap...rahmat Allah setelah berhari2 cuaca teramat la panasnya.  Actually masa nak balik kerja semalam lagi dah nampak langit mendung teramat dan semasa dlm perjalanan hujan rintik mulai  turun.  Dalam hati sukanya dengar bunyi hujan..hehe.

Cuti panjang CNY baru ni chik la sefamily tak byk aktiviti....balik kg hubby memandangkan my IL semua balik kampung. Yang paling seronok tentulah anak2..dpt jumpa sepupu mereka bermain sampai terlupa masa makan.....hmmm...seronoknya jadi kanak2........

Takde gambar menarik utk dikongsikan ...tp sebelum ke kg tu sempat hubby siapkan bekal makanan utk sang burung peliharaannya....tengok la bestnya si tekukur tu mandi dlm cuaca panas nih....tak bergerak langsung bila disiram dengan air paip.......:)



You Might Also Like

3 comments

  1. teringat my hubby siram pokok depan rumah.. ada air bertakung kemain byk burung dtg singgah main air hihi

    ReplyDelete
  2. yelah....skrg ni panas sgt....Pilah dah lama x hujan.....

    ReplyDelete
  3. kat sini pun panas sangat..sampai on acond pun kadang tak terasa sejuknya..

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook