~RiLeKs~

Wednesday, January 20, 2010

Pejam celik pejam celik...dah setengah minggu berlalu......tau tau nanti dah masuk februari......mac....eh eh dah december...hehhe...gitu la pantasnya masa berlalu.

Semalam sebaik tiba rumah dpd opis(selalunya by 6.15pm dah samapai umah), chik la terus masuk dapur sediakan dinner...dah jadi kebiasaan anak2 makan sebelum jam 8 mlm....rules yg kami buat sebaik sahaja anak2 mula kelas Qraati...kelas start jam 8....setakat ni ada jugak la kekadang tu terkucil dpd rules yg dibuat sendiri....terutama bila dah tiba penghujung minggu dan bila kemalasan pulak melanda....

Masak simple2 jer......janji anak2 suka...tp yg nak cerita ni bukan pasal masak2....lepas masak semlm dok kat luar ambil angin sebelum menjelang maghrib....terpandang la chik la kucing kat rumah ni yg tengah berehat elok ja kat atas tiang pagar rumah......tempat yg paling best utk bersantai sambil melihat alam sekeliling...hehhehe....gitu ler agaknya di pikiran kucing tu.....hmmm......chik la pun mula la terpikir...alangkah bestnya kalau leh dok rehat.....bersenang senang......hmmm...........bila lagi la nak bercuti-cuti.. hahahhaha........

***sorri aa gambar tak menarik sbb guna camera hp.....pastu pi close up pulak....sbb takut en kucing tu terganggu istirehat.......


You Might Also Like

6 comments

  1. Mesti relaks betul kucing tu...suka tengok kucing bermalas-malasan...macam takde masalah kan :-D

    ReplyDelete
  2. bestkan kalau dpt bemalas malas spt kucing tu...

    ReplyDelete
  3. alahai bestnyer kucing tu bersantai...

    ReplyDelete
  4. bestnyer meow tu dpt rileks tanpa gangguan sesaper..huhuhu..bilalah agaknyer dapat rileks macam tu???hehehe..

    ReplyDelete
  5. salam azi. kucing pun pandai landing cari tmpt utk tenangkn fikiran.....hehehe...azi mcm dpt ilham jer bila tgk kucing tu :)

    ReplyDelete
  6. eynda : yelah..azi plak pantang tengok kucing tu dok rileks mesti nak kacau....dengki ler tu..hahaha

    zarin: memang bset kalau dpt bermalas2 camtu...hmmm tp bila yer....

    hajarus :best...best..best

    shida: kucing ni mmg camtu..satu lagi perangai dia ..pantang buka pintu umah..mesti dia berlari masuk..bila nampak azi terus lari lintang pukang keluar...hehhe...memang tak suka kucing masuk rumah..dok luar takpa lagi..hehe

    kak ani : dpt ilham nak bersantai camtu jugak..hehhe..tunggu weekend ni.....

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook