Jam Tangan

Tuesday, November 03, 2009

Hehe..ni bukan nak cerita pasal jam tangan....hasil jahitan kali ni nampak macam tali jam tangan...tu pasal bubuh nama gitu.....jahitan  ni dah lama siap sehari sebelum menjelangnya aidilfitri. Biras chik la empunya baju.....ada cerita sebalik jahitan ni. Actually sehari sebelum raya memang chik la tak plan dah nak pegang manik dan jarum tp tengah borak2 sambil melayan seorang lagi biras chik menjahit manik di baju anakdaranya tetiba chik ta menghulur baju ini minta dimanikkan juga....panik la jugak sbb kat kampung mana chik la nak carik bekalan manik...sib baik chik za (biras sorang lagi) ada lebihan manik selepas menjahit baju anaknya...kami pun kerjakan la apa yg patutnya. So hasilnya begini la......




Pesan utk chik ta....len kali jangan buat camtu tau..hehhe..minta maaf kalau hasil kurang memuaskan!!!

You Might Also Like

2 comments

  1. iyer la kak...cam jangan tangan kat kedai tu...cantik cantik cantik..

    ReplyDelete
  2. cantik gaks pesyen ni, leh la tiru nanti..jangan mare Cik La yea :)

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook