Cuti Sekolah Kembali Lagi.....

Wednesday, November 18, 2009

Esok hari terakhir persekolahan utk tahun 2009 bagi negeri2 yg cuti umum jatuh pada hari jumaat.  Anak2 chik la dah mood cuti sekolah sejak kebelakangan ini. Nasib baik la kelas tuition dan Q-raati tak bercuti sama...so anak2 tak la lupa terus buku2 mereka. 

Bila cuti sekolah mulalah bertanya nak ke mana kita masa cuti?....hehe memandangkan chik la dan en suami pekerja swasta kami tak boleh la cuti lama2. Tak plan apa pun lagi...kata en suami...tengok la ke mana tergerak hati...kita pergi.....hehhe ...kalau takde gerak hati tu kira bercuti di rumah je la yer......

Gambar ni semasa cuti persekolahan bulan June yg lalu. Pertama kali menjejakkan kaki ke Muzium Padi di Alor Setar.....seronok jugak.....tengok la gelagat anak2 berpakaian ala petani....









You Might Also Like

1 comments

  1. hmmm...tak pernah dengar muzium padi alor star..leh la ajak zaidi pergi nanti..

    p/s: sejak dah kawin lebih 9 tahun, tak pernah zaidi bawak p alor setar ..

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook